Komputerowe badanie stóp w Krakowie to usługa, z której skorzystasz umawiając się na wizytę w moim gabinecie. Badanie podoskopowe pozwala ocenić sposób rozmieszczenia nacisków na stopę oraz określić nieprawidłowości w jej budowie. W oparciu o dane uzyskane w wyniku badania komputerowego stóp jestem w stanie dobrać metodę leczenia odpowiadającą Twoim dolegliwościom. Jeżeli odczuwasz niepokojące objawy, skorzystaj z praktyki fizjoterapeutycznej, którą świadczę w Krakowie. Przeprowadzę odpowiednie badania i określę rodzaj schorzenia.

Jak przebiega badanie podoskopowe?

Badanie komputerowe stóp składa się z dwóch etapów:

• badania statycznego,
  • badania dynamicznego.

Podczas gdy pacjent przyjmuje pozycję stojącą, a potem wykonuje się ocenę dynamiczną, poprzez badanie dodatkowe, jakim jest podoskopia, jestem w stanie uzyskać dane niezbędne do wykonania szczegółowej diagnostyki. Podoskopia umożliwia ocenę obciążenia danej kończyny, a także strefy nieprawidłowego dociążenia w trakcie ruchu

Fizjerapeuta Kraków Mateusz Curyło​
dr n. med. Mateusz Curyło

Badanie stóp w Krakowie - dlaczego warto?

Dzięki komputerowemu badaniu stóp, które wykonuję jako fizjoterapeuta w Krakowie, można nie tylko zaplanować leczenie rehabilitacyjne, ale też ocenić, czy operacja pozwoliła osiągnąć oczekiwane efekty. Badanie podoskopowe umożliwia także dobór odpowiedniego obuwia – zarówno na co dzień, jak i specjalistycznego. Wynik komputerowego badania stóp w Krakowie ułatwia również indywidualny dobór wkładek ortopedycznych.

Podoskopia w Krakowie – dla kogo komputerowe badanie stóp?

Badanie podoskopowe to szansa na wczesne wykrycie wad postawy u dzieci i dorosłych. W trakcie komputerowego badania stóp jestem w stanie ocenić prawidłowość ukształtowania stopy. Do niepokojących objawów, które jak najszybciej trzeba ze mną skonsultować, należą:

• bóle w okolicy stawu skokowego,
  • bóle stóp,
  • paluch koślawy,
  • ostroga piętowa,
  • płaskostopie poprzeczne i podłużne,
  • palce szponiaste i młoteczkowate,
  • bóle w obrębie bioder, kolan i kręgosłupa,
  • kontuzje stopy i stawu skokowego.

Badania stóp najczęściej wykonuje się u osób z wadą postawy ciała oraz pacjentów, którzy leczą się ortopedycznie. Komputerowe badanie stóp pozwala również na wykonanie szczegółowej diagnostyki u osób chorujących na cukrzycę, a także tych, u których występują schorzenia neurologiczne. Badania podoskopowe są w stanie zapobiec przęciążeniu układu ruchu u sportowców.

Podoskopia i kompleksowe leczenie rehabilitacyjne w Krakowie

Jeżeli zauważasz niepokojące objawy związane ze schorzeniami stóp, jak najszybciej umów się na wizytę w moim gabinecie. Wykonam komputerowe badanie stóp, które pozwoli opracować skuteczny plan leczenia rehabilitacyjnego.

Zakres usług

Konsultacje fizjoterapeutyczne i leczenie w zakresie:

Zespoły bólowe narządów ruchu
Zespołów bólowych narządu ruchu

Cywilizacyjne zmiany, zmniejszenie poziomu aktywności oraz siedzący tryb pracy wpływają na występowanie zespołów bólowych narządu ruchu. Najczęstsze z nich to: bóle pleców, bóle ramion, bóle kręgosłupa. Zabiegi fizjoterapeutyczne pozwolą je szybko i bezpiecznie wyeliminować.

dysfunkcja narządu ruchu
Dysfunkcji narządu ruchu

Sport oraz aktywności fizyczne mogą wpływać na pojawienie się kontuzji. Wczesna i ciągła fizjoterapia, którą zajmie się doświadczony fizjoterapeuta sportowy, przyśpieszy powrót do zdrowia oraz zmniejszy ryzyko powtórnych urazów.

rehabilitacja ortopedyczna kraków
Rehabilitacji ortopedycznej

Stan po zabiegach ortopedycznych wymaga fizjoterapii. Proces rehabilitacji jest naturalną kontynuacją leczenia w zakresie chirurgii kostno-stawowej

rehabilitacja reumatologiczna kraków
Rehabilitacji reumatologicznej

Choroby reumatyczne, autoagresywne wymagają kompleksowego leczenia internistycznego. Uzupełnieniem leczenia podstawowego jest fizjoterapia działająca przeciwbólowo oraz przeciwzapalnie, co umożliwia poprawę funkcji i motoryki.

zaopatrzenie ortopedyczne i rehabilitacyjne kraków
Zaopatrzenia ortopedycznego i rehabilitacyjnego

W przypadku zdiagnozowania konieczności korzystania z określonego wyrobu medycznego fizjoterapeuta może wystawić odpowiednie zlecenie. Refundacja wyrobów medycznych przysługuje każdemu ubezpieczonemu, jednorazowo na określony czas.

Choroba zwyrodnienia stawow
Choroba zwyrodnieniowa stawów

Zmiany zwyrodnieniowe mogą dotyczyć jednego lub kilku stawów. Konsekwentne leczenie fizjoterapeutyczne zmniejsza dolegliwości bólowe, poprawia funkcje i możliwości ruchowe.

PHYSIOTHERAPIST
Wydawanie zaświadczeń i opinii specjalistycznych

Badania:

badanie funkcjonalne narządu ruchu kraków
Badanie funkcjonalne narządu ruchu

Badanie funkcjonalne wykonujemy w celach diagnostycznych oraz terapeutycznych. Na jego podstawie fizjoterapeuta zaplanuje proces leczenia rehabilitacyjnego.

Badanie podoskopii komputerowej stóp i indywidualny dobór wkładek ortopedycznych

Komputerowe badanie stóp pokazuje, jak rozmieszczone są naciski na podeszwowej stronie stopy. Pozwala precyzyjnie określić nieprawidłowości w budowie stopy, a następnie dobrać najlepszą metodę leczenia fizjoterapeutycznego. Objawami niepokojącymi, mogącymi mieć związek ze schorzeniami stóp, które koniecznie należy skonsultować ze specjalistą fizjoterapii w Krakowie, są m.in.: bóle w okolicy stawu skokowego, bóle stóp, paluch koślawy, ostroga piętowa, płaskostopie poprzeczne i podłużne, palce szponiaste i młoteczkowate, bóle w obrębie bioder, kolan i kręgosłupa, częste kontuzje stopy i stawu skokowego. Podoskopia komputerowa stóp ocenia prawidłowość ukształtowania stopy i pozwala na wczesne wykrycie wad postawy u dzieci, młodzieży i dorosłych. Podczas badania fizjoterapeuta obserwuje ustawienie stóp, oraz ułożenie kolan. Dzięki jego wynikowi możliwy jest indywidualny dobór wkładek.

Przewiń do góry